week 6 - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu

week 6

Door: Bob Ligthart

Blijf op de hoogte en volg Bob

27 Mei 2016 | Luxemburg, Nommern

Inmiddels zit ik al 6 weken op stage bij Europacamping Nommerlayen. Na een rustige week van schilderen en andere kleinere klusjes is het inmiddels weer drukker geworden in het weekend. Er zijn nu weer ongeveer 180 staanplaatsen bezet op de camping. Ik schat dat ongeveer 90% van de bezoekers hiervan Duits is. Dit komt doordat er vanaf donderdag 2 speciale dagen waren in Duitsland waardoor de kinderen en ouders vrij hadden. Nu het weer drukker is ben ik weer ingedeeld bij animatie, dit komt omdat ik dit het leukste vind om te doen op de camping. Het is best een uitdaging omdat eigenlijk bijna alle kinderen alleen Duits praten. Dit maakt het dan ook weer leuk omdat ik merk dat ik na 2 dagen al wel een stuk beter Duits kan als hiervoor. Ik weet nog niet wat ik na dit weekend mag doen, maar dat zie ik dan wel weer.

  • 31 Mei 2016 - 10:51

    Walther:

    Hallo Bob, heb je het een beetje naar je zin? Begrijp dat je goed Duits leert praten. Krijg je ook een beetje een beeld van wat een camping runnen in houdt?
    Geniet nog van de stage, volgens mij is er beter weer op komst.

  • 31 Mei 2016 - 19:36

    Karin Swijter:

    Hoi Bob, leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Anjo verheugt zich er al op om jou weer in de les te hebben ;-). Heb je nog een leuke foto die we voor de website kunnen gebruiken? Grusse Marieke, Myke und die Karin

  • 10 Juni 2016 - 17:57

    Kimberley:

    Hoi Bob,

    Leuk dat je het naar je zit hebt. Succes met de animatie!

    Groeten,
    Kimberley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Nommern

Bob

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2440

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 April 2016 - 01 Juli 2016

buitenlandstage

Landen bezocht: