mei vakantie - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu mei vakantie - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu

mei vakantie

Door: Bob Ligthart

Blijf op de hoogte en volg Bob

10 Mei 2016 | Luxemburg, Nommern

De eerste week heb ik rustig de camping leren kennen en begonnen in het animatieteam. Hierbij was het de eerste week niet zo druk, omdat sommige scholen de 2e week pas vakantie. Toen het nog zo rustig was had ik altijd maar 3 activiteiten per dag. Na één week kwamen er meerdere werknemers van het animatieteam dus toen waren we met zijn 5en. Maar het programma werd ook veel drukker omdat het druk werd op de camping, meer als 2/3 van de camping was volgeboekt. Nu hadden we ook dus ook meer activiteiten op een dag die we dan onder elkaar verdeelden. Soms stonden er wel 12 activiteiten op het programma voor één dag. We moesten de activiteiten dus goed onder elkaar verdelen. Hierdoor waren de werkuren ook zeer verschillend per dag, soms was je na bijna 14 uur klaar maar soms ook na 3 uur. Doordat het zo druk was is deze week heel erg snel gegaan, want je had lekker veel te doen en kon lekker doorwerken. aan het eind van de week waren ik en nog iemand van de animatie met zijn 2en over voor een anderhalve dag dus hiervoor moesten we alles goed plannen wie wat zou doen. Nu is de mei vakantie voorbij en is het weer rustiger op de camping en over een week wisselen we van afdeling op de camping!