personeelsfeest van 130 man - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu personeelsfeest van 130 man - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu

personeelsfeest van 130 man

Door: Bob Ligthart

Blijf op de hoogte en volg Bob

14 Juni 2016 | Luxemburg, Nommern

Het is nog altijd wat rustig op de camping, omdat nog niemand vakantie heeft. In de weekenden komen er altijd wel wat meer mensen die dan even voor een paar dagen komen. Maar vorig weekend op een zaterdag was er een personeelsfeest van een bedrijf dat 50 jaar bestaat. Hiervoor kwamen er 130 personen naar de camping om dat te vieren. Voor dit moest natuurlijk veel voorbereid worden, zo zijn we hier 2 dagen van te voren mee begonnen met alle spullen klaar te zetten en in orde te brengen. We hadden een soort terras gemaakt op het voetbalveld, want hier konden de mensen verschillende spellen doen zoals levend tafelvoetbal, volleybal en nog veel meer. Hierbij was ook een bar, zodat de mensen door de spellen heen wat konden drinken. Om 6 uur hebben we de biertap en koelingen naar beneden gebracht, omdat toen daar het feest doorging. Hierbij was nog een bbq en daarna een gewoon feest met dj. Dit ging uiteindelijk door tot ongeveer half 2 en toen hebben we alles opgeruimd. Voor de rest van de dag heb ik achter de bar gestaan, dit was dus uiteindelijk een zware werkdag van 14 uur. Nu heb ik nog 10 dagen te gaan en dan zit mijn stage er al weer op!