Aankomst - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Bob Ligthart - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Bob Ligthart

Blijf op de hoogte en volg Bob

23 April 2016 | Luxemburg, Nommern

Gisteren ben ik om kwart over 9 met mijn moeder en tante met de auto naar Luxemburg gereden via België. Je merkt onderweg goed dat je in België en Luxemburg komt door de vele bergen en ook door de omgeving. In Nederland is het best vlak en in Luxemburg is het heel erg heuvelachtig en de omgeving is heel veel groen met veel bebossing. Aan het einde van de rit reden we over een weg met heel veel bebossing en ineens zagen we de camping liggen in een heel mooi gebied. Het is nog niet druk op de camping omdat heel veel scholen nog geen of pas net meivakantie hebben en het weer nog niet al te best is. Toen mijn moeder en tante weer vertrokken waren heb ik mijn spullen allemaal uitgepakt en in de kamer gelegd. nadat ik geïnstalleerd was kwamen naar ongeveer een uurtje 2 andere jongens die hier kwamen werken. een voor 6 weken en de ander voor 2 weken. Nu ben ik voor de eerste 2 weken in het animatieteam ingedeeld en mag ik voor koningsdag iets bedenken voor de kinderen om in de ochtend te doen. Na deze 2 weken mag ik op een andere afdeling op de camping gaan helpen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Nommern

Bob

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 2427

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 April 2016 - 01 Juli 2016

buitenlandstage

Landen bezocht: